baileyochmatte

Aktuellt

Av Bailey och matte Matte och Bailey - 2014-03-09 20:00

Hej människor och hundar! Jag hinner med ett kort inlägg. Min familj har varit till fjällen och åkt skidor. De kom hem igår och då blev jag så förtvivlat glad. I ungefär en vecka har jag alltså bott hos mormor och Castoroni. Vi har tagit det ganska lugnt, och jag och Castor har sysselsatt oss åt följande:

Tuggat morötter, massor och massor av morötter!

Tuggat ben, morrat åt varandra.

Varit filosofiska, och pratat om livet och dess mening. Vi är båda överens att de viktigaste uppdragen vi hundar har på jorden är att skrämma katter, tvinga lata människor ut på promenader och att sno mat från lata människor, vi måste ju se till att de inte blir överviktiga!

Vi har även tiggt mat, blivit kliade av mormor, sett på tv och gått ut på några promenader.

Lite selfies:

Din Bailon <3

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards