baileyochmatte

Fräcka fasoner

Av Bailey och matte Matte och Bailey - 2014-01-31 15:55

Okej, jag är lite fräck, det vet väl alla vid det här laget? Alldeles nyss, för tio minuter sen gjorde jag något som matte tyckte var mycket fräckt. Jag har hela dagen varit hemma ensam och nu när matte kom hem tog hon ut mig så att jag skulle få springa fritt i den pudriga snön. Men det blev inte riktigt som hon hade tänkt sig, jag sprang nämligen raka vägen till grannen. Grannhundarna (Ville och Valle) stod och skällde i sin hundkoja och jag gick fram till dem. Jag skröt lite om min frihet och hälsade på dem. Sen blev det lite tråkigt så jag gick till en buske på deras egendom som jag lyfte benet mot. Jag kände mig kunglig som kissade på deras revir utan att de kunde göra något åt det. Tyvärr så kom matte och tog mig in. Hon tyckte att det var fräckt av mig, men jag såg på henne att hon inte kunde hålla sig för skratt.

/Bailey

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards