baileyochmatte

Fin i hatt

Av Bailey och matte Matte och Bailey - 2014-01-29 17:55

Hej hej! Nu var det ett tag sen igen... Jag hinner inte skriva mycket, men jag vill bara berätta att min Instagram bailey_the_labradude har 400 followers nu! Det firar jag med den här tjusiga hatten. Jag gillar verkligen hattar! Hattar är min favoritsak. Efter bollar, och pinnar... och ben, och typ godis.
Hursomhelst, idag har inte varit någon speciell dag, jag har bara varit hos mormor och Castor. I mars ska mina människor till fjällen. Då ska jag bo hos deras/min farbror. Han är snäll och jag har bott hos honom förut. Han går på kör och då ska jag hänga med också. Det är mina människor lite oroade över, jag har en tendens att vilja sjunga med, förstår ni. En gång på ett dop var alla inomhus förutom jag och min mastiff-kompis Myran som var ute. Men det var sommar, så det var rätt okej. När alla började sjunga stämde jag och Myran in så inomhus hörde alla människor två ylande röster utanför. Folk tyckte att det var lite roligt. I alla fall ser jag fram emot att bo hos farbror- och att vara med i en kör, folk kommer att älska min fantastiska stämma.

/Din Bailey

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards